Dumma orienteringshemtenta

Hur dumt låter det egentligen? Orienteringshemtenta...hmpf...det är inte roligt någonstans ska jag be att få tala om, och inne ska den vara imorgon:P bluää..nåja, metod-seminariet är över nu iaf, så nu ska bara uppgiften skrivas klar och det är först till nästa söndag det ska vara gjort! Skönt! Medan jag var i skolan idag fick Nemo vara hos Jenny och Oskar, mycket snällt! Så slapp han vara ensam den tiden! Sen har dagen bestått av disk, promenader och lite TV och mycket funderande på hemtentan..ska hur som helst försöka göra klart den nu, så slipper jag fundera på den imorgon, skulle vara skönt! Då är det nämligen dags för lite städning (jag lämnar lite som pappa och Hannes får ta sen;)) och sen på kvällen är det grillning!=D Hos en i Jennys klass! Hon ska tydligen ha X antal taxar, så ska bli roligt och se hur Nemo reagerar! De är ju inte större än honom iaf, han får säkert roligt, värre blir det nog för de stackars snälla taxarna! Men man vet aldrig! det kanske går hur bra som helst! Nej, nu MÅSTE jag verkligen ta tag i hemtentan! Vi hörs imorgon! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Charlie

Charlie blev ledsen när Elin inte kom hem :(

2009-05-03 @ 17:20:01
Postat av: Elin

stackars charlie, men elin kommer hem snart ändå! du är väl kvar??

2009-05-04 @ 13:38:52
Postat av: Anonym

Charlie är hemma åtminstone till 5.6

2009-05-04 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0