Glad och förväntansfull!!

Alltså nu är jag jättejätteglad! Jag kan inte säga varför ännu, för allt är inte helt klart och säkert och så, men förhoppningsvis!=D jag får veta hur det kommer blir imorgonkväll. oooh!! Jag vill att det ska vara imorgon nu! Ni som vet vad det handlar om, kommentera inte är ni snälla! Det ska bli lite överraskning i så fall, och mamma! Ring mig imorgon så får du höra vad som händer! Går allt som jag vill så kanske ni får se vad allt det här handlar om redan imorgon på kvällen!! åh, jag kommer inte kunna sova inatt!
Något som också händer imorgon är att vi ska till hultsfred en sväng och titta på Martins nya lägenhet som han får till hösten! och före det ska vi simma, fullt upp hela dagen imorgon. skojskoj! Och solen skiner ännu, till helgen sägs det bli SOMMAR! På fredag blir det picnicoch på lördag blir det fest! Så det blir härliga dagar nu!! Hoppas alla har det lika bra som jag har det nu! Något som redan har hänt är att vi har proppat i oss en massa jordgubbar, så gott!! (dock spanska så det räknas inte riktigt, men nästan) God natt och puss och kram!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men va?!?! Så här kan du ju inte göra!! Fatta vad nyfiken jag blir!!! morr...

Synd att du inte kan komma till uppsala, men vi kommer hem på fredagkvällen sen (vågar inte chansa på att det går att köra tidigare :P haha) men då är det rätt späckat schema, är väl bara hemma typ två dagar och har 5 födelsedagar jag ska försöka hinna fira då, men kanske vi hinner ses en liten sväng :)

Så du har tackat ja till jobbet nu då? :D Har du frågat något om schema? Tänkte kanske ringa Tina annars.

2009-04-22 @ 22:12:19
URL: http://hannna.bloggagratis.se/
Postat av: Elaine

Hoppas hoppas :) Lycka till!

2009-04-22 @ 22:26:57
URL: http://ylvaochvinga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0