Krånglar

Hej alla glada! Det blidde inga bilder igår, för har inte fått in dem på datorn än, är något som krånglar:P men men, ska försöka få upp lite bilder snart!:)
Nu är det mycket pågång känner jag! Just i detta ögonblick håller jag egentligen på och skriver på en intervjuguide med tillhörande diskussioner och grejer, ska ha seminarium om det imorgon. Dessutom borde jag börja med hemtentan i orientering (ja man kan tydligen ha en sån.) ikväll, de ska nämligen vara inne på torsdag. Jag borde också börja med mitt musikgympapass på 45 minuter som snart ska börja vara klart. Jag har ett berg med disk som borde diskas, ett berg med sopor som behöver tas ut o.s.v... En rolig grej (till skillnad från det jag just räknat upp) som också ska hända är att min kära familj kommer ner hit på fredag, istället för att jag åker till Åland! Det ska bli jätteroligt! Men det innebär också att jag borde städa upp lite här! nåja, allt ska få ta sin tid och nu är jag ju iaf igång ganska bra med interju-uppgiften..håhå..
Nej, nu måste jag fortsätta med mina kvällsnöjen! Ha det bra allihop och god natt! Puss och kram

/Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte behöver du städa för vår skull. Det kan ju pappa o Hannes göra då vi kommer ner!!! Kram , ses snart.

2009-04-29 @ 15:02:58
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0