På väg till examinationen

God morgon!Nu sitter jag vid frukostbordet och försöker förbereda mig inför examinationen som sker om en timme ungefär, usch säger jag. Rotationsdelen är nog inga problem, det är gymnastik och det kan jag, men bolldelen är värre..:P Vi ska kunna visa, förklara, stegra och ge feedback i innebandy, basket, fotboll, handboll och volley boll. Det enda som jag är säker på här är volley bollen, allt annat kan jag visa också, men att förklara hur man ska göra och göra olika stegringövningar är värre...nåja, det får gå som det går, det brukar gå bra och annars finns ju faktiskt en omexamination!! jajja, önska mig lycka till nu! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till!!

2009-04-17 @ 13:30:56
URL: http://hannna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0