Slut efter 3 dagar orientering!!

Nu är orienteringen över och jag är absolut helt slut, dessutom har Martin och jag varit ute och gått i 2,5 timmar ikväll, så nu är det bra tycker jag!
I 3 dagar har vi orienterat nu, och jag har konstaterat att min kondition inte är på topp och att jag fortfarande inte tycker om att jogga, inte ens i samband med orientering. Men över lag har det varit 3 glada dagar ute i Kalmars skogar med klassen. Mycket bättre än man var beredd på. Och så mycket frisk luft som jag fått de 3 senaste veckorna så borde jag hålla mig pigg i flera år!
Idag har vi inte bara orienterat utan vi har också fått stockholmsbesök, en tjej som har lärt oss spela kidsvolley, det var jätteroligt och vi fick alla varsin volleyboll, en bra dag! Dessutom har Martin lagat mat både i går och idag, lyx!
Imorgon har vi examination i boll och rotation så jag borde antagligen sitta och hitta på en massa förövningar just nu, men jag orkar inte, faktiskt! Och efter imorgon är det slut på skola hela veckan, den här veckan har det verkligen varit skola från morgon till kväll känns det som...men fem veckor framöver nu har den största delen av klassen praktik och jag och 4 till har skola högst 2 dagar i veckan, ska bli rätt skönt! Nu blir det tv en stund innan sängen! Ha så bra allihop! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0