Underbara sol!

Alltså är det inte underbart med vackert väder? jag blir iaf på såå mycket bättre humör när solen skiner och fåglarna kvittrar! Igår var vi i slottsparken hela dagen igen, otroligt skönt, och roligt för Nemo att busa runt, dock är det lite för varmt för att vara i solen hela tiden, vilket man förstår, han har väldigt tjock päls det lilla yrvädret! Så skugga och mycket vatten är bra! Nu ska jag faktiskt försöka att skriva om något annat än bara Nemo här i bloggen, annars blir det lite tröttsamt att läsa säkert, även om et är svårt! Men jag måste bara berätta en sak iaf. Eftersom Nemo är en sån liten prick som han är så tyckte jag att det skulle vara väldigt praktiskt om han lärde sig åka i cykelkorgen, han ryms ju faktiskt där. Så igår då vi skulle ner till parken bestämde vi att vi skulle cykla (ev gå om det inte gick så bra) och åka longboard. Nemo sattes i cykelkorgen och jag var beredd på att gå hela vägen för att han inte skulle hoppa ur, för att vänja honom lite vid den iaf, men icke, han verkade älska det! Han satt väldigt stilla och fint och kände vinden vina i pälsen, så sött, så det var inga problem alls! =) och så måste jag passa på att tacka Elaine för alla bra råd;) jag lär höra av mig igen gumman;)
Kvällen spenderades hos Jenny och Oskar och deras (rätt) nya grill! Hamburgare stod på menyn, sen bar det av till Anna Möller i klassen som fyller år snart (fördelsedagsfest) och sen vidare till 90-tals tema på kåren! Mycket trevlig kväll!
Idag har det alltså varit en del slöande, pizza och TV som sig bör en söndag. Dock inte lika mycket som vanligt då jag har lillplutten att ta hand om, rätt bra faktiskt! Och nu sover han! Till Elaine(varning för tråkigt för resten): Han var så duktig nu på kvällspromenaden, var ute en halv timme och han gjorde både och, lite stolt nu:)

Så nu ska jag och Martin slappna av lite framför TV:n när lillen är färdignattad och sover sött! Hoppas ni haft en lika härlig helg som jag haft! Puss och kram

/Elin

P.S. bilder kommer imorgon D.S.

Kommentarer
Postat av: Elaine

Vad stolt jag blir :) Duktig lite kille!

2009-04-27 @ 11:26:49
URL: http://ylvaochvinga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0