Vårsol på Åland!

Våren har kommit även till denna holme och det är helt underbart!! Skulle kunna vara ute i solen dagarna i ändå, och det är jag ju också, för jag är ju ledig! Fantastiskt!
Idag har jag varit och ätit lunch med Hanna, var väldigt roligt att träffa henne igen, det var ju ett tag sen nu, så¨vi hade mycket att prata om, vi skulle säkert pratat ännu om det inte var för att hon skulle till tandläkaren och jag skulle hämta Anton till skolan:) Så det var skoj! Vi var till bagarstugan och hann både med lunch och kaffe! plus en promenad till lilla holmen där vi blev jagade av änder:P ett litet äventyr idag också alltså!
Sen har det varit ett besök hos farmor, glass på svarta katten med Hannes och Anton och middag hos mormor! Man ska ju hinna med allt då man är hemma för en gångs skull!
Dessutom har >Anton och jag bakat jonte-muffins idag, som jag tagit bild på och som ni får se sen när jag kommer till kalmar! de blev riktigt fina ska jag säga:)
Imorgon är det mindre späckat schema, så ska ta det lite lugnt, bara lite chaufför till farmor på förmiddagen! Annars hoppas jag mest på att solen skiner, sen är jag nöjd med livet! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack igen för en jättetrevlig lunch! var så kul att träffa dig :) men jag är fortfarande typ skräckslagen efter att vi blev jagade av de där jävla änderna :P för att inte tala om monstersvanen! kan inte sluta tänka på den :P

Hoppas vi ses imorgon igen!

Puss!

2009-04-07 @ 15:31:58
URL: http://hannna.bloggagratis.se/
Postat av: Hanna

Tack igen för en jättetrevlig lunch! Var så kul att träffa dig igen :) Fast jag är fortfarande typ skräckslagen efter att vi blev jagade av de där änderna :P och monstersvanen! jag kan inte glömma den! :P

Hoppas vi ses imorgon igen!

Puss!

2009-04-07 @ 15:37:28
URL: http://hannna.bloggagratis.se/
Postat av: Hanna

haha, nu blev det två kommentarer, den första försvann, så då skrev jag igen och då blev det två :P

2009-04-07 @ 15:40:00
URL: http://hannna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0