Vetenskaplig metod..

Nu har min nya kurs börjat. Den verkar mindre intressant för att säga det snällt... Det är så att största delen av klassen (alla utom 5) är ute på praktik och då måste de ju hitta på något för oss resterande att göra...denna kurs är resultatet. De närmsta 5 veckorna kommer jag i genomsnitt att tillbringa ca. 5 timmar i skolan, uppdelat på 1-2 tillfällen i veckan..känns inte värt det att ens gå dit, men det måste man väl, kommer antagligen vara mycket självständigt arbete och sånt skoj. Jaja, nu ska vi inte vara negativa av oss, solen skiner här ännu, kanske inte lika starkt som den gjort den senaste veckan, men ändå tillräckligt för att den ska pigga upp! Nästa onsdag ska jag hem till Åland igen, ska bli trevligt att fira 1 maj där, så det är något att se fram emot. Nu ska jag börja läsa de 5 vetenskapliga artiklarna på engelska som vi fick av vår lärare Jonas idag (låter skoj va?!), blir nog en kopp kaffe till det! Vi hörs! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuh, hur länge blir du hemma sen då?

2009-04-21 @ 21:07:42
Postat av: Hanna

ska du till åland på valborg? kan du inte komma och leka med mig i uppsala då?! :D

2009-04-21 @ 22:20:47
URL: http://hannna.bloggagratis.se/
Postat av: Hanna

ska du till åland på valborg? kan du inte komma till uppsala och leka med mig då? :D

2009-04-21 @ 22:23:56
URL: http://hannna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0