På jobb!

Nu sitter jag och latar mig på jobb..haha, eller latar mig gör jag väl inte, det är bara det att det är ingen som ringer för tillfället (peppar peppar, det brukar börja ringa då man säger så...). Är jättetrött idag av någon anledning, men slutar redan kl.14 så då ska jag nog lägga mig ute i solen en stund och vila, förutsatt att den visar sig, annars blir det nog soffan!

För sen är det ju kräftskiva ikväll, weii! Kräftor kräftor kräftor! Och då måste man vara pigg! Det är familjen Söderdahl och familjen Fredriksson som kommer över till oss för att smaska i sig kräftor och umgås såhär i augustitider! Ska bli hur roligt som helst för det är faktiskt hela familjerna som kommer så vi kommer bli runt 17 personer informerade mamma mig om! Ska bli jätteskoj, för det var väääldigt länge sen alla närvarade vid ett sånt tillfälle, det brukar alltid vara någon som är borta! Nu har det dessutom kommit till någon respektive på de äldre barnen, så nu är det fullt hus! Ska försöka ladda kameran så jag kan lägga upp lite bilder imorgon eller på söndag!

Tills dess får ni ha fina varma sommardagar;) puss och kram

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0