Sista jobbdagen!

Då var äntligen den sista jobbdagen här! Eller det är väl bara halva kvar av den ungefär! Imorgon bär det av till Linköping, man ska ju jobba in i det sista så man inte har alltför mycket tid att packa sen! Så nu har jag redovisat, plockat ihop en massa papper och fått ordning på dem, jag har räknat alla biljetter jag fick i början av sommaren för att se hur många som är kvar, ordnat med kassan till följande person och en massa annat smått pyssel, så nu är det slut!

Börjar faktiskt bli lite smånervös för linköping och allt som hör till det nu, lära känna en ny stad, ny lägenhet, nya människor, ny utbildning/skola o.s.v. Men det ska såklart också bli jätteroligt! På söndag börjar nollningen för att sedan hålla på i 2 veckor i sträck, med undantag för 1 liten vilodag! Haha, ska bli roligt (eller?!?) och se hur trött man är efter de veckorna... Förresten, var ju och klippte mig i måndags, blev lite annorlunda mot hur det brukar se ut, ska försöka ladda upp en bild åt er så ni får se (ni som inte sett det redan!).

Tänk om man skulle fortsätta jobba lite nu då:)

Puss och kram /Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför säger du ÄNTLIGEN sista jobbdagen? Fatta hur mycket jag kommer att sakna att ha dig här! buhuu... :(

2009-08-27 @ 16:03:20
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0