tiden flyyyger

oj vad tiden har fått för sig att gå fort nu! Jag har dessutom lyckats bli förkyld! Nu har tjejorna från Kalmar åkt hem, var riktigt roligt att ha dem här, trots att jag lyckades bli förkyld samma kväll som de kom! Annars då, ja nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till Linköping, det bär av nästa fredag. Jag har fått lite information hemskickad nu, där fanns det med ett nollningsghäfte med program för alla dagar (det ska tydligen hålla på de första 2 veckorna!!! snacka om att man kommer vara trött i fall man ska vara med på allt det..) + bilder och kort info om alla faddrar, lite väl seriöst kanske, men roligt! Så nu ser man framemot att börja iaf! Det jag är mest orolig över är att jag absolut inte kommer hitta typ den första månaden jag är där, men det ordnar sig, få väl skaffa någon guide!

Iövrigt så jobbar jag helgen nu, är ledig måndag och tisdag, jobbar onsdag torsdag och sen bär det av på fredag, har en hel del som ska fixats innan dess, så har nog fullt program för måndag och tisdag, ska bl.a.klippa mig på måndag! =) mycket välbehövligt! Och så kanske Hanna och jag kör en kryssning på måndagkväll så vi för ut all vår slab;) (pinsamt, men vi har ju smörgåsbordsbiljetter också! Kanske Jenny vill komma med, jag bjuder på smörgåsbord;)?) Ojoj, men nu måste jag iväg och äta!

Ha det bra alla! Puss och kram! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0