Tråkigt

Jag sitter på jobb och har tråkigt... Högsäsongen har gått över, på måndag är det lågsäsongspriser igen t.o.m.! Så nu har vi det lite lugnare här på jobbet, vilket är välkommet men på samma gång kan det bli lite långtråkigt emellanåt!
Inatt har jag varit på stugan med Martin, fick te och nybakt bröd när jag kom dit, mysigt! Så nu är Nemo där och leker med Boston (Familjen Bondessons busiga labradorvalp, ja det är lite storleksskillnad på dem ja!) och har roligt. I eftermiddag blir det antagligen kantarell-jakt med MArtin och Nemo om det inte regnar:) Mumsigt!

Haha, det blåser lite idag så det bara ylar här i terminalen, sådär spöklikt som det brukar göra i gamla hus i skräckfilmer eller på Pippis vind:) Det är rätt mysigt faktiskt. Dörren står öppen, så det är väl därför, men jag har aldrig varit med om något liknande!

Nu är det bara en halv timme kvar till lunch, sen är det ut till bilburen som gäller för att checka in bilar och sen är man ledig 1 5 (hmm) dagar! Jag ska ju jobba på fredag på båten i baren och sen på lördagkväll också, i baren den här gången,första gången för mig så det ska förstås bli lite roligt. Det betyder dock att jag bara är ledig torsdag (då jag har 100 saker att göra) och sen söndag och måndag, då förhoppningsvis några kompisar från Kalmar dyker upp:)

nej nu, åter till jobbet (sitta och stirra på datorn) Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du har tappat bort min adress :P , du får skriva till åbo i höst istället.

På fredag eftermiddag är vi hemma! färjan är väl i hamn typ 14:10 eller nåt sånt

2009-08-12 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0