trött

Sitter på jobb.Lite småsegt eftersom det inte är så mycket liv i telefonerna på lördagar, enda gången det händer något så är vid avgångarna! Men nu är det bara 4,5 timmar kvar! Sen blir det nog hem och sova ett tag, har hostat och hostat inatt också fast jag tog hostmedicin, så är riktigt trött nu, men men, inte mycket att göra åt just nu!

Ikväll ska Martin och jag och se på IFK-matchen tillsammans, för första gången tror jag! Ingen av oss är några stora fotbollsfan men till ikväll har vi fått 2 biljetter till de bättre platserna av min granne som hade vunnit dem, men inte kunde gå på matchen ikväll. Kan ju vara rätt kul ändå, det vet man ju inte när man sällan ser något sånt! Så får ju Martin och jag lite tid tillsammans innan vi åker åt olika håll... Martin börjar jobba på måndag och då ser vi inte varandra så mycket mer före jag åker till Linköping och han till Hultsfred...Nog för att det ska bli roligt att plugga, men på olika orter är inte lika roligt. Det ordnar sig på något sätt! Nej nu får jag sluta tänka på det! Jag är hungrig!(mycket bättre att tänka på) Imorgon börjar jag sent, det är skönt! Sen är det ledigt måndag och tisdag, underbart! Kl.11.15 på måndag ska jag klippa mig, mycket mycket välbehövligt då mina hårtoppar inte är i sina bästa dagar längre!

Puss och kram! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0