allt och inget

Idag är jag förkyld, ordentligt förkyld. Har haft feber hela dagen, men tror det har lugnat ner sig nu efter x-antal timmar sömn... Jag tycker inte om att vara sjuk då jag bor själv,det blir liksom ännu mer synd om en då. Blä. Finrexin blir räddningen de kommande pluggdagarna, vilken gudagåva.

Jag har lyckats släpa mig iväg till affären nu iaf, så nu finns det något att slå ihop till middag. Jag tycker inte om att handla själv heller, eller att laga mat till en person (mig) känns lite fel, och tråkigt. Men vad gör man. Ingen rolig dag idag känner jag.

Helgen var rolig. Var underbart att träffa Jenny och Oskar igen, och snabbt gick helgen. Blev överlycklig då jag såg att det var ett (tunt) vitt täcke över hela Linköping då jag kom tillbaka igår, då kändes det inte lika tungt att gå hem. Och dessutom fick jag ju bärhjälp och sällskap hela vägen hem, tack så jätte mycket! =)

Idag har det vita bättrats på lite grann till och med, men det är väl för mycket att hoppas på att snön finns kvar ända till jul?! Det är inte alla år det är en vit jul numer.

Ungefär nu skulle vanligtvis paniken slå till över att jag har tenta på fredag och inte kan hälften av vad jag ska kunna ens. Men jag orkar inte bli panikslagen över det nu, det går som det går, och det brukar gå bra!

Nu får ni ha en trevlig måndagkväll allihop! Jag är hungrig, så matlagning väntar.

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig gumman! Tänk på att du får komma hem snart så blir det nog bättre :)

2009-12-14 @ 19:50:02
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag tycker du skall skriva lite mer detaljerat om helgen, speciellt lördagen ;) puss

2009-12-15 @ 11:46:24
Postat av: Charlie

God jul på dig skruttis! Nu sticker jag till Vasa på aningen obestämd tid. Men hör gärna av dig när du är hemma ändå. Dom frågade förresten efter dig när vi var och lussade :)

2009-12-15 @ 11:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0