För jag är hemma!!

Nu äntligen efter en lång resa med endel kaos är jag framme på min älskade holme med min älskade familj! Har just fått veta att lillebror bjuder mig på en klippning i julklapp, vilken är fruktansvärt välbehövligt nu, så jag är riktigt nöjd! :D Dessutom är jag godkänd på neurobiologitentan (världrekord i att rätta fort?det gillas) så nu blir det inte mycket bättre!

Det första Nemo gjorde då han kom hem var att slänga sig ner i en snöhög och förvann helt, han hoppade fram så man såg lite av huvudet ibland :) sötnos!

Imorgon har jag nog ett tusental ärenden att uträtta, men jag har ju onsdag på mig med förrän helgerna börjar på riktigt! Gött!

Nu blir det nog sängen!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Ellen

hoppas resan gick bra, grattis till tentan, så jäääkla skönt att den är helt borta ur systemet nu :D GOD JUL!

2009-12-22 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0