Förkyyyyyld

Jag hatar förkylningar, speciellt i tenta-tider, jag har ingen ork till att läsa, jag har ingen ork till någonting faktiskt...
Lite feber idag med, men inget som inte lite finrexin råder bot på. Jag har verkligen försökt plugga, har dock inte gått så bra, så nu måste resten av kvällen funka. Men neurobiologi, hur roligt låter det egentligen?

Har iaf varit ut på en rätt lång promenad med Nemo och otroligt nog var det helt underbart med frisk luft, jag gick ungefär i snigeltakt, men det hade inte Nemo något emot. Men vi gick vid trädgårdsföreningen och domkyrkan och då kom jag på att jag inte har gått vinterljus än och att det ju skulle vara helt undebart nu när det är snö också! Så är det någon som vill förbarma sig över mig någon kväll och komma med på vinterljuspromenad?? Jag vet att det är tenta snart, men om någon behöver lite frisk luft? Eller i helgen? det fungerar för mig det med :) Snälla!?? Jag vill jag vill jag vill!

Nu måste jag sluta fördriva tiden vid datorn, nästa paus är lagd kl.20.00, då kommer NCIS, så om någon vill ha tag på mig ikväll så är det den timmen som gäller;) Annars sitter jag begravd i anteckningar, kompendier och Människans Fysiologi, så det så!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackare vad du har det jobbigt! Håll ut 6 dagar till så ska vi sköta om er sen!! Kram

2009-12-15 @ 18:24:39
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

hoppas du kryar på dig! :D det är så många som är sjuka nu..

Ha en fortsatt fin eftermiddag!

2009-12-16 @ 15:49:12
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0