Hej minusgrader!

Nu har (äntligen) kylan kommit till Linköping, lagom för att välkomna december och förhoppningsvis för att stanna! :) Det är nu -1,7 grader! brr.. och jag glömde vantarna sist jag var ute och cyklade, inte bra Elin, inte bra alls! Nu hoppas jag på ett litet snöoväder till, dock går även stilla fallande snö bra, så är jag glad sen, jag längtar faktiskt efter snön, allt blir så mycket ljusare och finare då! Imorse var det verkligen kolsvart när jag cyklade till skolan kl.8.00 och bara för en vecka sedan var det ljust då! Det blir mörkt så snabbt, men snart vänder det!

Nu ska jag värma mina frusna händer runt en kopp varmt te och sen blir det lasagne (frys mat) och människans fysiologi till det, perfekt;)

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fuuusk! Varför blir det aldrig kallt och snö här?!

2009-12-01 @ 19:00:23
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0