hem ljuva hem

Idag är det fjärde advent, och alla ljus har nästan brunnit ner här nu! Imorgon bär det av mot min älskade lilla holme Åland igen, ska bli helt underbart att komma hem igen nu! Så mysigt med julfirande och allt som hör till.

Den här helgen Har varit hur rolig/trevlig som helt med tentafest, filmmys och julklappslekar och julfika med en del av höstens nyfunna vänner. Kan inte bli mycket bättre än såhär i Linköping, I love it! Nu är det diskberget som står på tur och sen ska det packas, blir sent ikväll, men va sjutton, jag har hela dagen på mig att sova på tåg/buss/båt imorgon! Perfekt!

Imorgonbitti är det sista mötet med den här basgruppen och sen är det rörelseträningsgrejs efter det och sen är vi fria för "jullov". Måste nog tyvärr bli en hel del anatomiplugg fast man är schemafri är jag rädd, är ju tenta på det direkt vi kommer tillbaka, bara att bita ihop och kämpa på! Men fram till den 26 är jag helt pluggfri har jag minsann bestämt!

Nu ska jag fixa det sista här inför avfärd imorgon!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jeii! Du är så välkommen hem! Hoppas resan går bra utan en massa snöbråk.

Puss!

2009-12-21 @ 08:45:05
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0