Kallt

Idag är det kallt, det är riktigt äckligt kallt, jag tyckte ju det var sådär lagom när det låg runt 0 hela tiden! Nu står termometern på -17 grader, det är inte normalt!! Nåja, vad gör man, idag ska det iaf bli pulkaåkning och sen mys hos Ellen med "The notebook" ikväll, lovely!

Igår skrevs tentan, vi får se hur det gick sen, men blir jag inte godkänd så blir jag arg, så det så. Att tentan var färdigskriven firades med att åka till cloettafabrikens andra sorteringens godis affär och shoppa loss, så nu är julgodiset räddat ;)

Kvällstid vart det först lite glöggmys hos mig och sen var det till att åka till Hanna i klassen för tentafest. Humöret var på topp för alla, det var många glada miner och rätt mycket allsång där ett tag, det gillar vi. Dessutom gästspelade våra x-faddrar (eller några av dem) en stund under kvällen så det var roligt, de måste dock åka hem rätt tidigt (?) för de har tentaplugg att ta tag i, vilket vi inte har den här helgen :D

Nu blir det nog soffan en stund, mina ögon är trötta. Sen borde jag ta itu med lite ihoppackning av lägenheten.

Ha en toppen-lördag alla!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0