Lördagens SG-finsittning

I lördags ställdes det till med SG-finsittning! Och sammanfattat var det en sjukt rolig kväll! Det enda som kan klagas på var faktiskt maten, som inte smakade speciellt mycket, förutom förättssoppan, så som äkta ålänning måste jag ju då få klaga på den! Så då var det gjort!

Det började med lite förfest hos Malin, sen var det middag på HG med massa sång och trevligt sällskap. Därefter fortsatte det med mellanfest hos Malin, fortsättningsvis med trevligt sällskap. Sen blev det att slå klackarna i taket på HG hela natten, även då med trevligt sällskap! Underbart! :) Ska nog inte säga så mycket mer om det, här kommer det ett litet axplock av kvällens bilder;



Finaste tjejerna! :) Ellen och Sara!



Fördrink serverades, gott!



Massa glada SG-are innan middagen!



Mitt "snett-mittemot-bordssällskap" Emelie och Josefin!



Mitt "mittemot-bordsällskap" x-faddrarna Hanna och Markus!



Jag med min bordskavaljer Niklas (om jag inte missminner mig) som går sista terminen på SG.



Fulvinsdunken var med, som sig bör! :) Här har Joel ockuperat den!



Glada SG-are på mellanfest hos Malin!

Vill ni se mer får ni kika in på FB senare ikväll!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0