snö, och mer snö

Det har nu varit 2 mycket effektiva dagar om jag får säga det själv! Pluggat har jag gjort, 6 timmar igår och det blir nog fler timmar idag *känner mig duktig*. Jag har postat julkort, handlat, tvättat, diskat, lagat massa mat, varit ute på timmes promenader med Nemo och sånt, så jag får nog känna mig nöjd! Och febern har hållt sig borta! :D Hur mycket som har gått in av mitt panikpluggande får avgöras imorgon, men förhoppningsvis blir det godkänt, jag siktar på 60% helt enkelt --> "Good enough" som vår terminsansvarige Susanne skulle säga :)

Min räddning de här dagarna har varit min gode vän mr "varm-choklad-med-minimarshmallows" och min lilla jycke som har larvat sig i snön. Man kan bara inte hålla sig från skratt när han borrar ner huvudet i snön, hoppar, springer, rullar, snurrar och fnyser då han får snö i nosen, han är för underbar! Och det hjälper ju inte att nästan hela han är nere i snön i de värsta drivorna, min lilla lurvtuss till snöboll! Man kan riktigt se hur lycklig han är då han ser snön då man kommer ut, lika förvånad varje gång liksom, plutten. Så utan honom skulle det varit 2 riktigt trista dagar.

Nu är tentan om ca.10 timmar och 35 minuter och jag ska läsa igenom mina anteckningar en gång igen innan jag somnar! Håll tummarna för mig imorgon ;) Det kommer behövas.

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska hålla alla tummar jag har! Det kommer gå skitbra gumman :)

2009-12-17 @ 22:26:54
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lycka till :)

2009-12-18 @ 09:09:37
Postat av: Anonym

Det är mysigt med hundar, skönt att man har något sällskap :)

2009-12-18 @ 09:30:31
URL: http://dahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0