Stadig nolla

Temperaturen här håller sig stadigt runt 0, det är bra, men det får inte bli varmare nu, för då blir det slask. Det är rätt idealiskt snöbollskrigväder just nu, bra kramsnö, men det ska vi inte pyssla med i förkylda tider.

Har endast lyckats plugga runt 3 timmar idag, det här går inte för sig. Ska försöka knåpa ihop en timme till när man ändå är vaken, sen ska jag sova ut ordentligt imorgon så kanske jag kan låta bli powernaps hela dagen. Skulle nog vara bra för mitt inlärande. Men nu ska jag se positivt på saker och ting. På måndag kommer jag hem till holmen och på tisdag blir det tjejmys med mina finaste flickor där hemma. Och så förstås massa julmys med familjen och stora släkten, och en hel del underbar mat på det, kan det bli bättre? Och jag har ju faktiskt ändå plugat hela 3 timmar idag, trots feber, det är ju rätt bra jobbat! Nu känns det bättre. Dessutom är det ju tentafest - Tack och God Jul på Danmarksgatan på fredag, det kan alltså bli bättre :) wei.

Nu dyker jag ner i pluggdvalan igen!

God natt på er!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0