4 år!

Idag är det 4 år sedan Martin och jag blev tillsammans! Häftigt va?! Hurra för oss!=)
Idag har det dessutom varit SOL sol sol sol sol sol SOOL!! SÅ glad, har varit vår i luften! Underbart! Så dagen till ära har jag inhandlat en ny fin ljust klargrön vårduk/löpare från indiska som nu ligger så fin på bordet! Även lite vårkläder har införskaffats.
Nu hoppas jag bara att solen och det fina vårvädret håller sig kvar här i Kalmar!

Imorgon åker Martin och Hille iväg till Åland för att fira Martins lillasyster Elinor som fyller 18 år på fredag, skoj(att Elinor fyller 18 alltså, Martin och Hille hade gärna fått stanna)! Så nu blir jag ensam heela långa helgen igen, jag klarar mig nog! Kan ju börja packa inför storlien.
Det blir även mera gymnastik i skolan imorgon, var riktigt roligt idag, så det blir säkert lika roligt imorgon. Dock ömmar mina ovana händer efter bravaderna på räck!

Nu är det dags för sängen känner jag, har suttit här med en styrdokumentsanalys inför hemtentan så nu är jag rätt trött i mitt överansträngda huvud:P God natt på er! Puss och kram

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0