Äntligen måndag igen!

Håller ni inte med?! nu har man en hel vecka framför sig igen! Idag har jag fått prova på en ny sport för mig, speedminton (väldigt roligt faktiskt, nytt sommarspel?!) och lekt isprinsessa. Vi har alltså haft lite konståkning i skolan idag, men det mest avancerade man gjorde var väl en piruett, roligt ändå! Mer då..ja vi har städat! Så nu kan Hille komma imorgon utan att få svår astma av allt damm iaf. Så nu sitter jag här i en nystädad lägenhet och har det bra!
Ja, ni ska få se lite bilder från helgen också om ni vill det!


      

här har vi alltså kvällens första drink; margarita, inte i vår smak, det var för mycket tequila...men nu har man provat den, så nu vet man vad man inte ska beställa på krogen! Andra bilden är Jenny och jag och våra obligatoriska Cosmos, underbart gott! Tredje bilden har vi Martin och Oskar och deras Cuba Libre!



Kvällens nästgodaste (enligt mig) efter cosmon var nog ändå Piña Colada, som fick avsluta drinkandet! Smaskens!

Så nu har ni fått lite tips till nästa helg!  Puss och kram

/Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag drack också lite cosmo i helgen och tänkte på er :) Men åh vad jag saknar er nuuu!!! Kom hiiit! Fast här finns det i och för sig inget att se.. Skulle jag inte ha så förbannat mycket att göra skulle jag komma ner till er på stört! Pusss!

2009-03-16 @ 20:22:57
URL: http://hannna.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Ja,ja. Ni bara drinkar o drinkar.Verkar inte helt illa. Hälsa Hille!

2009-03-17 @ 20:26:36
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0