Bra dag!:)

Idag har varit en bra dag! Den började lugnt med lite pluggande och när jag tröttnade på det så gick jag ut på en promenad med Robin, mycket trevligt, även om det regnade/slaskade och blåste från det att man steg utanför dörren så var det behövligt med frisk luft!! På vägen hem inhandlade jag parmesanost på maxi till min middag Spagetti Carbonara ( som för övrigt blev otroligt god, det trodde jag inte skulle lyckas, så lite stolt är jag:)). När jag ändå var på maxi tänkte jag att jag kunde lyxa med lite badsalt och en ansiktsmask, så ikväll har jag haft lyxkväll, med ett lååångt bad med hårinpackning och allt, tyckte att det passade bra såhär på internationella kvinnodagen att få relaxa lite och ta hand om sig själv. Så nu sitter jag och pluggar lite igen, och har faktiskt ingenting emot det, det är t.o.m. lite intressant! Så nu ska jag fortsätta plugga medan motivationen finns! Imorgon blir det volleybollturnering i skolan, ska bli jätteroligt! Så hoppas alla kvinnor där ute har haft en lika bra dag som jag haft idag! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0