gröt!

Mina grannar hade fest igår..igen! de hade fest i fredags också, fast de kanske var andra grannar, jag har ganska många... Så fast jag hade tänkt gå och lägga mig vid 12 och stiga upp tidigt imorse, men nu gick ju inte det igår heller då för de var verkligen högljudda! Nåja, det kanske helt enkelt inte är meningen att man ska stiga upp tidigt på helgerna?!? Hur som helst, nu sitter jag här med min gröt och njuter och är ganska så nöjd över att snön har försvunnit!! Kanske t.o.m. solen vill titta fram imorgon! Då skulle jag bli jättelycklig!Ska ta fram böckerna i någon timme nu, sen blir det nog en promenad, jag var nämligen inte utanför lägenheten igår, så en promenad skulle nog vara bra! Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0