Ledig!!

Jaaa, nu har jag skrivit klart tentan och det är sååå skönt!! Tror till och med att det gick rätt bra. Så nu är den över och jag har helgen ledig! helt underbart! Eller nästan helt ledig iaf, jag har en regeldugga på måndag, jag ska alltså ha ett miniprov på reglerna i handboll, volleyboll, innebandy, fotboll och basket...hmm..men det ska nog gå bra, det blir nämligen alternativ-frågor, eller rätt/fel frågor, de hade inte bestämt sig än! Så nu ska jag och Martin ner på stan och fira med lunch! Skulle solen visa sig i helgen nu så skulle lyckan vara gjord! ha en bra dag allihop! puss och kram

/Elin

Kommentarer
Postat av: Pappa o Mamma

Vi e nu i Borlänge på skidresa men vi bara tittar på när dom andra skidar!!!! Har just ätit frukost o har hela dagen ledig....kanske det blir shopping för mor??

Hoppas tentan gick bra!! Anton e ensam hemma med mormor! Sigge e här med oss...kör dock en annan buss !!!

Ha de bra/ Morsin o Farsin

2009-03-14 @ 10:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0