Mot storlien!

Nu är jag nästan färdigpackad, jag har skjutsat Martin till bussen som går till Jönköping och snart är det min tur att åka ner till stationen! Åh va roligt det ska bli! Men just nu känns det som vanligt som om man glömt packa hälften av grejerna! jaja, det ordnar sig på något sätt! Måste bara via ica och köpa tandkräm innan det bär iväg! Kommer ju inte kunna skriva här på en vecka nu heller eftersom jag betvivlar att det finns så mycket till inernet i vår stuga, och jag kommer inte ta med datorn, så det blir ett långt inlägg sen när jag landar på Åland! uj, nu börjar man få lite resfeber till och med... Haha, men roligt ska det bli! Tänkte sätta upp lite bilder från gymnasten, men vart inte så mycket bilder, mer filmer,men några kan jag ju lägga upp!



tjejerna och Jim





Nu åker jag! Ha en bra vecka ni också, jag ska iaf ha hur roligt som helst!! Puss och Kram!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska du till Åland?? När när när?!?!?! Jag måste åka birkabusshelvete och dela ut enkäter på lördag så jag kommer inte hem förrän på söndag, är du där då? Har ju inte träffat dig på evigheters evigheter och det blir ju nästan aldrig att vi pratar ordentligt heller :( Hoppas du har jättekul på din resa!

Pusss och kraam!!

2009-03-31 @ 00:00:44
URL: http://hannna.bloggagratis.se/
Postat av: Charlie

Alltså när skulle du fara från Åland igen?

2009-04-03 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0