Omotiverad

Just i det här ögonblicket så känner jag mig så omotiverad man bara kan bli.. Jag sitter här och försöker förstå mig på vår hemtenta som handlar om allt jag inte överhuvudtaget är intresserad av..Just nu ska jag jobba med styrdokumentsanalys, jag ska alltså analysera vad styrdokumenten i idrott och hälsa i skolan säger om hälsoundervisningen, och jag ska inte ens bli lärare!!!!! Jag blir tokig.. Dessutom ska vi ha konståkningsexamination imorgon, sen ska vi ha vår gruppuppgiftsplanering till storlien inlämnad om en vecka OCH vi ska fixa ett redskapshäfte, där vi ska skriva om utförande, mottagning,stegring o.s.v. på en hel bunt olika gymnastikmoment..uuäääh! Så fort man har fått klart en uppgift verkar det som vi får en ny, därför är det alltid minst 3 uppgifter pågång förutom att vi har fulla dagar i skolan..Får hoppas det lugnar ner sig lite snart! Det är ju trots allt snart Storlien, det är lite semester,sen åker jag till Åland och sen är det påsklov och lofsdalen som gäller, så skönt! Får kämpa på den här sista veckan nu bara! Heja Elin! saknar min kära familj och speciellt den här lilla killen:



Men snart ses vi!!

Nej, nu ska jag se lite mer på TV och sen spendera en del av natten med att skriva på hemtentan, skulle vara så skönt att få hemtentan klar imorgon eller iaf på lördag! *håller tummarna* Imorgon blir det iaf så ska det låta och singingbee=)

Hoppas ni har lite mindre att göra än vad jag har! God natt! Puss och kram

/Elin

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Elin!

Jag förstår att du saknar honom! Men du kunde väl ha valt en annan bild nu skymmer ju vildbasarn Anton honom helt ! Skratt !!!! Ha de bra ! Vi saknar dej vi meee !!!

/ Farsin

2009-03-20 @ 18:35:34
Postat av: Elin

haha, till och med den där humorn saknar jag konstigt nog! Men snart får jag ju faktiskt komma hem, 2 veckor kvar!

2009-03-20 @ 23:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0