Plugg, plugg..och gym!

Jaha, nu sitter man här igen och hittar på ursäkter för att inte plugga, som tur är börjar det kännas som om jag har lite koll på det. Nu ska det bara läras in lite detaljer och sånt!

Men har faktiskt inte pluggat mycket idag ännu, sov länge (som jag alltid lyckas göra då jag inte MÅSTE upp, men imorgon är det väckarklockan på kl.9 alltså, jag får inte sova längre än det..) och sen har jag varit till gymet med Jenny. Var riktigt roligt att träffa henne igen, var ett tag sen, hon har ju varit till Åland i helgen och så, så fick man prata av sig en massa tjejsnack och lite skvaller och sånt skoj!! Blev lite klassträff på gymet också, Victor och Anna var där, så det blev lite tentaprat...Så nu har jag fått en gammal tenta sopm jag ska kika lite på medan jag pluggar! Är ganska bra så ser man var de tycker är viktigt! Har just fikat lite med Martin här hemma också och nu ska han iväg till gymet så nu får jag sjutton ta och skärpa mig och ta fram böckerna igen! Sen blir det Thaikycklinggryta till middag (längtar redan). Ha det bra allihop!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Therese S

Halloj,

Så du har också gått och skaffat dig en blogg :) Inte för att jag har gjort det, men känns som mååånga har en..men jag skulle nog inte hinna skriva en egen, har ju fullt upp med att läsa andras ;)

Låter som du är rätt lugn inför tentan, skönt! Jag hade nog gått upp i atomer (men inte kunnat förklara hur den processen gick till haha), av frustration att inte förstå...

lycka till på fredag!

2009-03-11 @ 20:00:02
Postat av: Hanna

Om det skulle finnas en motsats till nobelpriset, årets idtiotipris, vet jag jag vilka två det skulle stå mellan, och båda är ålänningar och högt uppsatta inom eckerölinjen. Hoppas de inte får ihop personal så det räcker.



Men ja! kom och jobba med mig!! Jag mailade igår ett kort mail och bara frågade hur det ser ut i sommar och fick svar idag "du är hjärtligt välkommen tillbaka, när kan du börja och hur länge kan du jobba?" :P hade tänkte söka lite annat också, men nu kan jag ju inte säga nej till eckerö längre så vet inte om det är så nödvändigt.. Men tänk vad kul om vi kunde sitta och snacka skit varje dag, så underbart mycket roligare det skulle bli att jobba då :D

Pusss!!

2009-03-11 @ 21:14:52
URL: http://hannna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0