Problemet löst!

Det fungerade fortfarande inte igår med inläggen, så fick fixa med det idag igen, men nu så menar dom att det ska fungera!:) 

Imorse var det sol ännu, så kändes som en riktigt bra dag, men nu är molnen framme igen...dock inte lika gråa som vanligt, skönt! Har just kommit in från en promenad/fika med Martin som kom hem inatt, han hade haft det bra, och inte blivit levande begravd i någon bivack, så jag är glad! Men nu måste jag tillbaka till mina ATP, acetyl-koenzym-A, citronsyracykeln, fettsyror, förbränningar och spjälkningar o.s.v. Så jag hinner plugga klart för dagen till Navy CIS kommer ikväll (det är ju nya avsnitt!!) .

/Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jeii, vad kul att du har skaffat blogg :D nu har jag ju en till att läsa när jag försöker undvika att göra sånt jag egentligen borde göra ;) puss!

2009-03-10 @ 18:16:36
URL: http://hannna.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0