Pyruvat, sarkolemma, tropomyocin, acetylcholin och allt vad det nu heter..

Nej hörni, nu har jag en 10 minuters paus, sen ska jag tillbaka till pluggandet 1 timme, sen får det vara bra! Det får bära eller brista..helst bära förstås, men det känns ovanligt bra, vilket jag är lite orolig för...men men... Håll tummarna, imorgon bitti kl. 8 är det dags för den stora prövningen!!

Här ser ni ett smakprov på vad jag håller på och försöker lära mig, och som jag faktiskt verkar kunna rätt bra nu=)


God natt på er!

/Elin



Kommentarer
Postat av: Brushan

HAHA dedär är ju ungefär samma saker som vi just har gått igenom i hälsa och idrotten, så de borde du ju klara hur lätt som helst ;)

2009-03-13 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0