Skivstång!

Har just kommit hem från ett skivstångspass, var faktiskt skönt att träna tidigare än vanligt! Så nu är jag redo för ett sista ryck inför tentan imorgon!

Ja, förresten! Nu har jag kollat upp tåget från storlien som vi skulle ta på väg hem från fjällen till Kalmar, (jag har ju tänkt åka hem till Åland istället för till Kalmar när vi ändå ska till Lofsdalen med Martins familj sen över påsk) och fått reda på att det tåget går via sthlm! Så jag behöver inte ens skaffa ny biljett! Skönt! Enda kruxet är väl att tåget anländer till sthlm kl.03.54, så blir lite väntan där mitt i natten, men det ordnar sig! Tänkte kolla hur kryssningsbåtarna går, de kanske går tidigare än Eckerö eller Rosella! Så nu är jag påväg hem den 4 april alltså, va roligt!!! Då Anton ska vi baka jontemuffins, det du;) Vad tror du om det? Ha en bra dag så kanske jag meddelar när jag anser mig vara fullärd!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Anton

Det låter bra det. Hur bakar man jontemuffins? Det verkar spännande.Mamma har kollat båtarna. Silja går 7.10 o viking 7.45 från Stockholm. Lycka till med tenten i morgon.

2009-03-12 @ 19:38:07
Postat av: Elin

Haha, ja det får du se när jag kommer hem, spännande va?! Va bra, då försöker jag nog komma hem med silja, kanske lyckas få en hytt eller något, så jag kan slumra en stund iaf!

2009-03-12 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0