Söndag igen!

Fy vad veckorna går fort, vet inte om det är bra eller dåligt. Å ena sidan så försvinner den här perioden där det är hur mycket som helst att göra lite snabbare och jag kommer hem snabbare. Men å andra sidan så är sommaren snart här (vilket man kan tycka är bra) och då är det dags att flytta från Kalmar, och det är ju inte så roligt, jag trivs så bra här med alla vänner och bekanta..Men man kan ju alltid komma och hälsa på så det ska väl gå bra!
Jaja, idag har jag inte gjort mycket, har inte varit jättepigg kan jag väl erkänna. Men hade en helt underbart rolig kväll igår, det måste göras om!=) Dansade mer än mina fötter tyckte om..men det är smällar man får ta! Ikväll blir det Beck som vanligt och så lite jobb på hemtentan som ska vara inne imorgon! Då ska vi va lite i hallen också och gymnastisera lite med klassen, det ska också bli skoj! Hoppas ni har en bra söndag allihop! *håller tummarna för att det blir sol imorgon* Puss och kram!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0