Strul!

Nu har mina inlägg äntligen kommit upp, har varit något krångel med det, men nu ska det vara fixat! Hoppas det fungerar med nya inlägg nu också!

Idag har jag iaf varit i skolan, vi har haft volleyboll turnering som var väldigt roligt, även om det bara var på 1 timme så det var en liten "miniturnering". Roligt med volley igen hur som helst! Nu är jag hemma och ska reda upp lite innan Martin kommer hem från Sälen ikväll/natt, han har tydligen haft en underbar dag i backen idag:) Sen är det nog plugg som gäller resten av kvällen! Är ju ledig fram till fredag nu, då vi har tentan, så nu är det läsa som gäller resten av veckan, inget spännande med andra ord...

Ja, förresten, vi har haft SOL idag, gissa om man var lycklig när man vaknade av att solen sken in?! Det får den gärna göra alla morgnar, det gör inget om den väcker mig, bara den börjar visa sig oftare!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0