"för det är sommaren, sommaren som äntligen är här"...!=)

JAAA!! Inget regn idag! Underbart! Solen lyser så starkt så det t.o.m. är omöjligt att cykla med läderjackan på, då kommer man få värmeslag efter ca.5 minuter, och detta var kl. 09.30 imorse då jag var till ica för att handla lite! Wei, jag tycker om solen, den gör allting bra, man kan nästan inte vara annat än glad när solen lyser! Upptäckte idag att maskrosorna nästan har blommat ut här allihop, tufft, i Umeå, fick jag berättat, finns det bara maskrosknoppar ännu! Tänk så olika det kan vara fast man bor i samma (avlånga) land! Nu sitter jag i skolan och har skrivit ut en massa artiklar, så nu ska jag kila iväg till föreläsningen/seminariet..blä..nåja, solen lyser iaf! Och jag har hittat liljekonvaljer nära mig, en mindre sjö av dem (eller det var v'äl inte riktigt rätt, men iaf en pöl), som jag ska plocka ikväll har jag bestämt! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj! Kan väl ta hem lite liljekonvaljer!!Kram

2009-05-19 @ 22:43:10
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0