Helgen!

Pew, nu har jag inte skrivit på ett tag, har inte funnits så mycket tid till det helt enkelt..Eller igår kunde jag ha gjort det, men då var jag helt slut..
Familjen har som sagt varit här i helgen och det har varit helt underbart! Så roligt att träffa dem och jag tror att en eller två av dem (läs alla..) blev lite småkära i Nemo, och Anton fick öva på att gå ut och gå med honom inför sommaren! Vi var och åt glass på Baronen och pappa och Hannes fick sig en golfrunda på kalmar golf! Härliga tider! Dessutom bjöd helgen på vackert väder!=) bättre kan det inte bli! Nemo har varit duktig och inga olyckor har skett här inne på 3 hela dagar!!!! *lycklig* han börjar bli rumsren med andra ord! Just nu ligger han och gnager på sin tuggsticka i soffan, underbara saker som gör att han bits mindre då han får gnaga på något annat än händer med sina kliande tänder! Det var nog allt för den här gången, idag har varit en allmänt händelselös dag och imorgon måste jag sätta igång med metod-arbetet igen, jag måste måste måste!!



Nemo just nu!=) Sötnos!



Nemo ute i gröngräset! Uj vad han har växt på 1, 5 veckor!!

Nej, nu project runway och sen sängen! Vi hörs! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0