hihi

hihi, fniss, Sverige kom inte heller till final! Så nu är jag nöjd! Jag är hemsk ledsen alla ni som är trogna sverige-hejare när det kommer till hockey. Jag brukar verkligen kunna heja på Sverige också, i allt utom hockey, det är konstigt det där, men jag kan bara inte heja på Sverige i hockey! Tror det är en medfödd skada, eller uppfostran, det vet jag inte, men nöjd är jag!
Ikväll har jag varit hos Jenny och Oskar med Nemo och haft det trevligt, paj, räkor m.m.=) och vin så klart! Hel lyckad kväll! Imorgonkväll ska Nemo få vara hos Jenny och Oskar, spännande, han får va där ända till söndag min lilla älskling. Jag ska på kalas till Öland, trevligt! Sen blir det utgång! Nu ---> Sängen! God natt allesammans! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0