Men alltså?!?

Nu blir jag nästan förbannad... Dumma finnar som inte klarar av att spela hockey i underläge, nu får de tammefan ta och skärpa sig, se det hjälper redan att jag klagar, nu blev det 2-3 (tror jag..), JA det blev det! Jag tittar alltså på matchen Finland-USA, den som Finland ledde ett bra tag ändå, med 1-0! De var alltså bra mycket bättre än USA hela första perioden och första delen av andra! Sen lyckades USA få ett mål i power play, 2 utvisade finnar, och sen dess har det bara gått utför! SÅ typiskt finnarna, men nu tydligen börjar det vända igen , HEJA HEJA FINLAND!! Nu måste jag tillbaka till matchen och titta! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

du skulle inte ha gått och tittat igen elin, det var nog därför det sket sig!

2009-05-07 @ 01:06:29
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, antagligen, då var det VM:et över...:P

2009-05-07 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0