Morsdag!

Idag är det morsdag på Åland (eller i Finland..) och det är skoj, synd bara att man inte kan vara hemma och gratta alla mödrar..=) Men har iaf ringt runt och haft mig! Men igen, GRATTIS MAMMA!


och såklart mormor och farmor också! tyvärr hade jag inga bilder på dem på datorn, får jag ändra på då jag kommer hem!;) Ni är världens bästa alla 3!

Vi har ett födelsedagsbarn idag också, som jag var och firade igår, vi dansade hela natten och det var hur roligt som helst, dessutom fick man unerbart god smörgåstårta ute på öland! Grattis Carro!;)



Hoppas födelsedagen varit lika bra som gårdagen!

Fick sovmorgon imorse då Nemo var hos Jenny och Oskar, helt underbart och välbehövligt, tack!
Nemo har hittat en ny passion, äta upp maskrosor som har blivit sådär duniga (hmm...döda??) så fröna flyger, de är tydligen jättegoda! Ja, just det, jag har fått årets första myggbett också, blä, men det är ju bra på det sättet att då vet man att det snart är sommar!!=D Förövrigt så blir det bara grönare och grönare här! Helt underbart! Har shoppat ny bikini också, en grön! Det du Martin, årets färg;) kan ta bild på den och lägga upp så får ni se, jag gillar den!
Nu blir det ostbågar, ginger ale och film! Hoppas alla haft en bra helg!! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Charlie

Men Elin, nu har du ju vildbasarn Lasse i vägen! :) haha.

När kommer du hem :(

2009-05-11 @ 19:12:48
Postat av: beka

synd att man inte själv var bjuden. Vilka vänner.

2009-08-10 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0