Plugg, plugg... och gympapass:P

Hmm, någon dag sen jag skrev sist.. Har haft fullt upp, dock inte med så roliga saker (t.ex. borde jag just nu sitta och verkligen lära mig gympapasset utantill, men jag intalar mig själv att det ordnar sig imorgon när jag ska utföra det..hmm..knappast..) Har haft en massa vetenskapliga artiklar att läsa, på vetenskaplig engelska som inte borde få kallas engelska alls, det verkar vara ett helt nytt,främmande språk.. Jag har tvättat, diskat, valt ut, analyserat och satt rörelser till 8 gympalåtar. Analyserat de vetenskapliga artiklarna, kommit 4 timmar för tidigt till skolan, bakat paj, lagat mat, lekt med Nemo (och andra hundar) i timmar, storhandlat, börjat städa, plockat in tvätten i garderoben m.m m.m.... ja herre gud..tur att gympapasset är över imorgon förmiddag, då ska jag ta resten av dagen ledig! Vara lite med Jenny medan hon är här, hon åker ju tillbaka till västervik på praktik på fredag morgon. Hille kommer en sväng på fredag, hon är på Öland med en väninna nu några dagar, ska bli skoj, så får hon träffa min lilla plutt!

Helgen blir nog väldigt lugn, har lite plugg som måste göras, annars blir det nog bara slappa, se på ESC, så ska det låta och tänka på alla stackare som springer göteborgsvarvet i helgen, tack och lov att jag inte är dum nog till att ha anmält mig till något sånt, skulle nog aldrig falla mig in, inte min favoritsyssla att springa... Nej nej, nu måste jag verkligen fortsätta plugga in mitt gympapass, riktigt rörigt med så många låtar =S Men det ordnar sig, det gör det oftast, imorgon kl.11.30 är jag FRI!! Och nästa torsdag får jag åka hem till holmen över helgen! Wei! God natt alla glada! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

OJ,OJ du har ett kämpigt liv!! Hoppas att det ordnade sig.Hälsa Hille å ha de bra.(Hälsa Nemo också)

2009-05-14 @ 19:04:11
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0