Regnet det bara öser ner...

Ja, idag regnar det här i Kalmar, inte lite heller... Det gör iofs inte så mycket idag, jag har en massa plugg och disk att ta itu med ändå, tycker jag varit duktig då jag redan läst 5 artiklar på engelska (ja vi har fått fler att läsa...dumma Jonas..) och nu ska jag försöka renskriva gympapasset på datorn! Sen middag och sen diska! Sen har jag varit duktig så det räcker för idag tycker jag!
Nemo tycker om när det regnar, bland det bästa som finns är att plaska i vattenpölarna som finns ÖVERALLT nu! Iaf till en början, sen när man är genomblöt och kall är det inte lika roligt längre, då vill han in, och det med en gång:) Min lilla sötnos! Och smutsig blir han också, har redan fått skölja av honom en gång idag, och lär få göra det en gång till innan dagen är över! Men bra att han har roligt!
Nu ska det fortsättas plugga, snart får jag ju åka hem=D puss poch kram!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0