Suck..

Suck alltså, det gick inte bra för Finland igår sen...det blev 2-3, så ingen semi för dem i år! Till på köpet var Sverige och vann mot tjeckien..blä, nåja, det var de väl säkert värda..=P De kommer spela mot Kanada i semin så då får vi se hur bra det går.
Annars då...Ja, det händer inte mycket nu förutom Nemo, idag fick han klara sig 2,5 timme själv för första gången och det gick riktigt bra! Jag måste vara i skolan nämligen. Igår hade vi hand om en friidrottstävling för särskolan här i Kalmar (vi som går fristående kursen i skolan) och det spöregnade hela dagen, men det var mest glada miner iaf! Nemo fick vara med på Fredrikskans så han var nöjd!
Ja förresten, jag måste ju berätta, Nemo är så duktig, han har lärt sig "tass" OCH "ligg" nu=) *stolt matte*. Det är lite förvirrande ännu, men för det mesta får han till det! Så nu ska vi mest öva på att gå i kopplet och inkallning tror jag, inkallningen är nog det viktigaste så jag kan ha honom lite lös, är ju mycket roligare så! Nu blev det mycket Nemo igen, men jag gör ju faktiskt inte så mycket annat nu när alla är ute på praktik..mest plugg (borde vara iaf) och TV när man inte är ute och går med lillplutten! Hursomhelst så är det fixat nu så att Jenny och Oskar är hundvakter över kristihimmelsfärdshelgen, så då kommer jag hem till ön! Har hört att det ska bli kalas då och gerjer, skoj! Nu börjar det bli dags för sängen! God natt allihop! Puss och kram!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0