ensam

Nu är jag helt ensam kvar i lägenheten...Har följt Martin till stationen för en stund sen. Känns något konstigt efter en så fartfylld helg som det varit..Tycker inte om det... Nu ses vi först till jul..Men snart bär det av till Åland, så det är bara 4 nätter ensam kvar här, sen är iaf Nemo med mig! Det hjälper mycket.

Köpte en trisslott idag! Vann 50 kronor, wihuu, det blev till 2 nya lotter, en utan vinst och en med 50 kronor till! Så nu satsas det på 2 nya lotter och storkovan;) skulle passa bra i studenttider!
Imorgon är det låång dag i skolan, skulle egentligen sluta kl.14.30, men har bytt lite med felicia, så jag slutar seent, men är ledig fredag istället så jag kan ta ett tåg som går i bra tid så jag kommer med båten till Åland, bra grejer! Mycket snällt av henne också, som annars skulle haft fredagen ledig, fina vänner man har! Så nu ska jag bara köpa biljetter, betala lite räkningar och sånt så blir det sängen sen!

Nja förresten, har lite att plugga först kom jag på nu..Men det borde gå rätt fort!

puss och kram

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0