Fint besök!

Nu är Martin här! Han kom i onsdagskväll och i torsdags var det massa massa skola, nog den längsta dagen hittills måste jag säga! Så har inte blivit så mycket tid till bloggande. Men nu har jag några minuter till övers!

I onsdags blev det mest TV-tittande och lite mys och på torsdag likaså! Sen helt plötsligt på fredag, igår då alltså så kommer Kent på besök!:D vilken överraskning, men roligt! Så Martin och jag gjorde stan igår, köpte lite inflyttningspresneter och sånt (2 inflyttningsfester i helgen!) och lite smått och gott! Det blev sushi och sånt gott till middag och sen kom Kent. Vi matade honom lite och sen åkte vi iväg till helgens första inflyttningsfest hos Maria! Blev en riktigt trevlig kväll. Lite utgång och stötte på lite SB-folk på stan sen, det var ju sjukHUsfest igår, och tydligen var det lyckat så det var ju bra!:)

Lite trött idag, men helt ok! Vart fika på stan och nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för helgens andra inflyttningsfest för helgen hos Felicia!

Nu blev badrummet ledigt så nu måste jag snabba mig i duschen om vi ska hinna!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, jag älskar att prata om Kent (och Karlis också för den delen, men det är ju typ samma sak :P ) som om han vore ett litet djur! "vi matade honom lite" hihi. Ha det bra och hälsa pojkarna!

2009-11-14 @ 21:17:41
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0