hemåt

Kom och tänka på en sak jag hörde för ett tag sen då jag var på bio. Jag stod i kön till biljettuthämtningen och det stod 2 tjejer bakom mig och pratade, skulle tippa att de var i samma ålder som mig ungefär. De pratade inte särskillt tyst, så jag kunde liksom inte undgå att höra deras samtal. De pratar facebook och den ena tjejen förklarar "Nu vet jag varför de blockade mitt Facebook-konto så jag inte kunde logga in, de trodde kontot var hackat för jag var inne på facebook så mycket." Andra tjejen: "va? vadå?", "ja, jag var inne så mycket på facebook så de trodde inte att det var normalt, alltså trodde dom det var hackat, men jag tycker inte jag är på facebook sååå mycket ändå!". Jag kan ju säga att jag måste stå och hålla mig för skratt, man kan inte ha mycket till liv om man lyckas med den bedriften..! Det förgyllde iaf min dag då jag kom ihåg detta, så hoppas det fick någon av er att dra lite på munnen!

Något som inte är så fruktansvärt roligt är att jag ska vara vid bussen till sthlm om 5 timmar...och klockan är alltså 22.20 nu...inte mycket sömn inatt inte, hoppas jag lyckas slockna på bussen! Så nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag packa färdigt, försöka somna sen en par timmar iaf, kan ju inte skada! Så imorgon vid rätt tidigt på dagen (vet inte exakt när..) så kommer jag befinna mig på Åland igen för att sno hem min skrutt igen, blir kvar till söndagkväll! Så är ni på holmen, call me!

Och ett stort GRATTIS till Hanna som fyller år idag! Puss på dig!!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0