Julstjärna

Jag är numer stolt ägare till en underbart fin och härlig julstjärna direkt hemkommen från ica maxi! Tänk att en blomma kan få julkänslorna att spira så, underbart. Imorgon blir det bestämt att skriva julkort!

Den här dagen har mest spenderats i skolan. Sen en tur ut till ica maxi och en snabbis in på ikea med Cathrine. "Storhandling" blev det, d.v.s. jag handlade upp den resterande delen av min ekonomi för den här månaden (måste poängtera att detta hände redan på ica, inte på ikea,bara för att reda ut saker och ting för er som läser..) som tur är räcker det nog gott och väl till fredag då det ramlar in nya fräsha pengar på kontot igen! Tur man ska jobba i mellandagarna alltså! Jag har även fått reda på att det är helt och hållet tillåtet för mig att skaffa praktikplats (2 veckor) på Åland i vår, så nu ska det ringas runt, vem vill inte ha 2 extra veckor på holmen liksom;) Då blir dessutom farmor lycklig då hon får ha hand om Nemo lite, söta söta farmor.

Kvällen har bestått av TV, Nemo och lusse bullar, solklar hit. Men nu finns inget mer att se, jag överväger ett bad, men tror att jag ska vandra med Nemo en stund och sen blir det nog sängen. Kanske, kanske så blir det dessutom Människans Fysiologi som god natt saga igen, den gör sitt jobb nämligen, får mig att somna på 2 röda!

Förövrigt längtar jag redan till lördag, SG-finsittning pågång då, det kan inte bli annat än bra, och den här helgen planerar jag på att skippa huvudvärken, misstänker att det kan bli liite trevligare så.

Nu gnäller Nemo så passande vid dörren! God natt på er.

puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0