Lillajulafton!!:D

Glad lillajul på er alla:) Ikväll blir det glögg och pepparkas-mys för hela slanten!!Funderade starkt på att köpa sill och steka köttbullar till middag idag, men det är inge trevligt då man är själv änså, så det blir lite rester, enkelt och bra!:)
Och tack så mycket till lillajultomten för det finfina spelet!:D

Gårdagskvällen med stor braktackfest till våra underbara faddrar blev riktigt lyckad till en början (lyckad hela kvällen för de flesta vad jag förstått;)) men sen lyckades jag i vanlig ordning dra på mig ett migrän-anfall, så det blev en tidig hemgång för min del (redan kl.23...:P). Jag har å andra sidan varit rätt pigg idag då! Men vår tack-sång och nya sg-dans, som Felicia koreograferat, blev en riktig succé! Creds till oss! Och alla faddrar var så söta små grisar och bönder;) Men vi var inte så mycket sämre i våra stureplans-outfits, mycket snygga människor måste jag säga!

Har även fått luncha med Oskar idag och hans systeryster Anna, mycket trevligt, inte alla dagar man träffar honom! Dessutom har det varit riktigt fint väder idag också, helt otroligt! Den mycket efterlängtade solen har visat sig iprincip hela dagen och det har varit kyligare än vanligt också, kanske vintern är påväg nu? *hoppas*

Nej nu tror jag att jag ska plocka fram mina juldukar och överdriva värmeljusen en aning så det blir riktigt myspys här tills lite folk kommer! Annat julpynt blir det nog inte i år då man ändå ska börja packa ner allt snart, onödigt att packa upp en massa nu då! Men juldukar och ljus duger fint:D

Ha nu en mysig lillajul allihop!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0