slut på ännu en vecka

Då var det söndag igen, som alla veckor slutar med. Synd, men har haft en helbra helg!:) Kent har åkt så nu är det bara Martin och jag igen!

Igår var vi alltså till Felicia först på inflyttningsfest, det var trevligt! Massa nytt folk. Och sen blev det Platå tills sena natta. Så idag är vi trötta igen, har just sett på film, L.A. Gigolo, rätt bra bakisfilm!

Mamma ringde idag också! Nu har Nemo hämtat sitt pass hos veterinären så nu får han komma hit igen!:D Har lite ångest dock, för det är inte jättelänge till jul och det är ju onödigt för honom att måsta resa fram och tillbaka så mycket, farmor vill gärna ha honom kvar till jul också (hon är så söt och verkar inte så lite förtjust i min lilla skrutt) och så ska jag hålla på och packa en massa inför flytten efter jul sen, så det skulle nog vara trevligare för honom på Åland är jag rädd, men jag saknar ju honom en massa!! Vill ha min lilla skrutt här, så nu har jag något att fundera på de närmsta dagarna för jag åker i helgen efter honom om han ska komma hit mer före jul! Sen är det något här nästan varje helg! hmm..mjo...

Imorgon är det en sån där lång dag i skolan igen, kl.8.15-9.45, men det är perfekt för Martin är ju här hela dagen imorgon innan han åker tillbaka till de mörka skogarna i Hultsfred!

Nu måste nog jag ta till böckerna en stund inför imorgon, det har ju inte direkt blivit mycket av det i helgen om man säger så. Sen blir det nog mest soffmys ikväll! Imorgon är en långpromenad inplanerad, ett jack-köp likaså (martin som ska göra inköp) och möjligtvis en Råbin-fika, vi får se!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du skall ta ner till nemo till dig, o sen komma hit till kalmar :D

2009-11-16 @ 14:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0