tomt på bloggfronten

Jag får be om ursäkt för att jag inte bloggat på, ja närmare 2 veckor måste det väl bli. Har varit tenta och ålandstripp och brist på all sorts inspiration som legat bakom det hela.

Hade en jätte trevlig födelsedag, allt var toppen, massa härliga människor och Martin var ju här! Sen vart det lite mer pluggande innan tentan och sen har vi på riktigt fått börja med sjukgymnastik!! Det har varit jätteskoj verkligen!

Jag har varit hem till Åland en vända också i helgen, åkte onsdag eftermiddag och kom hem söndagkväll. Det var hur härligt som helst, få koppla av lite från vardagen och få umgås med nära och kära! Fick t.ex. baka spöken och spindlar på halloween, gott!:) Nemo lämnades dock på holmen så nu är det fruktansvärt tomt här...känns konstigt att inte ha någon här då man kommer hem och springandes i benen hela dagarna.. Men jag ska nog klara mig!

Annars har jag hur mycket som helst att göra känns det som, ni vet sådär mycket så man bara lägger av och istället gör ingenting? Eller så blir iaf jag, det har jag kommit fram till, här borde storstädas, det borde pluggas mer, jag borde verkligen handla, jag borde börja stiga upp tidigare på morgnarna och också gå och lägga mig tidigare på kvällarna, jag borde packa upp väskorna från helgen (nej det brukar hända ungefär 2 veckor efter att jag kommit hem...)borde ta tag i mitt liv helt enkelt. Så tänker man varje dag att imorgon börjar mitt nya liv, då ska jag ta tag i allt som är ogjort/borde bättras på, men icke, det är helt enkelt för mycket. Så nu ska jag nog se till att göra en lista, börja med en sak varje dag och se om man kan beta av lite grejer så kanske tillvaron skulle kännas lite bättre, för nu stänger jag som sagt av...

I söndags var jag på gymnastik, det var skoj:) Så nu ska jag kanske börja träna med en truppgrupp här, ska iaf dit imorgon igen, då är det 3 timmars träning som gäller! 3 ggr i veckan tränar dom, det går säkert bra nu, men får se hur det går när Nemo kommer, går det inte så går det inte helt enkelt! Men kan ju informera om att man känner av i muskler som fått vila i 4 år att man gjort något i gymnastikväg igen! huj vad ont mina stackars muskler gör, t.o.m. i nacken... Men det är härligt! Lisa som jag pratade med i gruppen sa att det var stor variation i vad folk kunde i gruppen så det känns ju rätt betryggande, någon till måste det ju vara som inte är i sin bästa form just nu!

Nu har ni iaf fått en uppdatering på mitt liv just nu! Snart kommer Cathrine över, då blir det film!
Ha det så bra alla!

puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för spöket i lördags, det var jättegott! :) Och det var jättekul att se dig igen :)



Jag snackade med Tina om julen igår och hon blev jätteglad och trodde att det nästan säkert kommer behövas hjälp! Men hon hade inte riktigt fattat att det var så nära jul redan så hon har inte riktigt tagit tag i det än :P Men hon lär höra av sig!



Puss!

2009-11-03 @ 22:03:04
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0